vineri, 21 martie 2014

If you only hold me tight...




'And I need you now tonight
And I need you more than ever
And if you only hold me tight
We'll be holding on forever...'


            

             "E ceva cu sufletul tău..îl simt trist și obosit... și nu îmi place sentimentul ăsta.. Știi, mie îmi poți spune orice, chiar dacă mă doare, dar mă doare mai tare să te știu suferind și să nu știu de ce. Îmi imaginez că e din cauza mea, iar apoi parcă mă doare inima, parcă simt că mă înțeapă ceva în suflet, că am un nod în gât și mii de gânduri și de griji care îmi inundă creierul. Nu știu pentru cât timp vom mai fi unul lângă celălalt, dat știi...eu vreau să-ți fiu alături, iar când ești trist, chiar de-mi zici să stau departe, să te copleșesc cu sărutări, pentru că fiecare sărut omoară o durere. Știu, parcă ar avea o putere magică, dar cred că e ceva mai mult de atât...e legătura noastră specială care mă face să mă întreb în fiecare clipă dacă ești bine, dacă inima ta mai bate în ritmul acela de rock pe care-l știm doar noi și dacă gândul tău zboară la mine la fel de des ca al meu. Da, minții mele îi plac zborurile luuungi către tărâmul ăla magic în care se întalnește cu a ta deasupra norilor. Sufletului meu îi plac călatoriile îndepărtate și în viteză...viteza aia nebună pe care o simte un motociclist pe drumul către mare. Trupului meu... îi place să rămână aici și să-l aștepte pe al tău oricât de mult... undeva în adânc ar vrea și el să călătoarească, dar nu-i așa de îndrăzneț ca mintea și ca sufletul. El e gata să te întâmpine de fiecare dată când te întorci, lui nu-i pasă ca inima se supără că ai plecat sau că gândul încearcă să-și dea seama de ce.. El te vrea pe tine și atât. Uite-te la buzele mele cum ard și cum flacăra lor nu poate fi atinsă decât de sărutarea ta. Uite-te la mâinile mele cum vor să le țină strâns pe ale tale. Uite-te la mine și vezi cât de mult vreau să te iubesc toată viața. Tu trebuie doar să ai grijă de sufletul meu, să-mi hrănești gândurile cu seninătate și să-mi iubești trupul în voie. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu